LEADZ

Software voor maximaal rendement.

Project details

Klant:
LEADZ

Branche:
Marketing & Communicatie

Product(en):
Marketing Automation Software

Disciplines:
Gebruikersonderzoek - Architectuur - Development - Interaction Design

Opdrachtomschrijving

Het werkelijke resultaat van marketing wordt vaak pas na afloop van campagnes gemaakt. Want wat gebeurt er nu werkelijk met die nieuwe groep volgers, salesleads of de verkregen data? Juist in het achterliggende traject wordt de werkelijke opbrengst gerealiseerd. Het is daarom opvallend dat de meeste bureaus hun opdrachtgevers na afloop van de campagne niet of nauwelijks ondersteunen. Plans & Pixels heeft vanuit dat perspectief LEADZ ontwikkeld. Unieke (zelf denkende) marketing automation software die je helpt om eenvoudig maximaal rendement te realiseren.

Oplossing

LEADZ is marketingsoftware waarin eenvoudig workflows voor marketing kunnen worden ingericht. Elke workflow wordt op basis van taken, timings, scenario’s en notificaties ingericht zodat elke handeling voor persoonlijke opvolging gepland staat. Lukt het niet om alle taken uit te voeren, dan neemt het systeem het volgens een vooraf bepaalde automatische workflow van je over. LEADZ is ontwikkeld vanuit het perspectief van de gebruiker, op basis van logica. Zonder onnodige functionaliteiten, maar met de garantie dat 100% van je doelgroep structureel en gericht wordt opgevolgd.

Benieuwd hoe we uw resultaat kunnen verbeteren?

Neem vrijblijvend contact op met Martijn Blokland