Wieckse Witte

Optimaal genieten op je eigen (dak)terras.

Project details

Klant:
Wieckse / Heineken

Branche:
Drank en horeca

Product(en):
Actiewebsite en campagnematerialen

Disciplines:
Online concept – Visual Design – 3D animatie – Databeheer – Marketing Automation

Opdrachtomschrijving

Het is een voorrecht om (mee) te mogen werken aan iets dat je heel goed kent… bier! En niet zomaar een biertje, maar het biertje dat symbool staat voor een heerlijke zonnige zomerdag. De marketingafdeling van Wieckse ontwikkelde samen met het bureau DCVF een activatie campagne gericht op het creëren van de perfecte gebruikerservaring; Op je eigen droomterras genieten van een heerlijke Wieckse Witte of Rosé in de hand, maar dan wel gewoon bij je thuis. Plans & Pixels werd door bureau DCVF gevraagd om alle digitale middelen bij deze zomerse activatie te ontwikkelen.

Oplossing

De ideale invulling van een droomterras ziet er bij iedereen anders uit. Daarom creëerden wij een website met drie unieke terraswerelden in 3D. Door de codes op verpakkingen online te registreren, maakten kopers meteen kans op een compleet droomterras. Geen winnaar, niet getreurd! Door streepjescodes te verzamelen in een online account werd een puntentegoed opgebouwd waarmee kopers één van de 2500 items konden bestellen uit de verschillende terraswerelden. Door periodiek verslag te doen van aantallen, werden deelnemers gestimuleerd om zo snel mogelijk hun eigen terras bij elkaar te sparen.

Benieuwd hoe we uw resultaat kunnen verbeteren?

Neem vrijblijvend contact op met Martijn Blokland